Sevgili Günlük


Caro Diario-Sevgili Günlük 
Her ne kadar bu film bir üçlemeden oluşsa da ben sadece bir rastlantı eseri son filmini (Medici-Doctors) izledim. 

Adam bir kaşınıyor bir kaşınıyor kaşınmaktan uyuyamıyor,yiyemiyor, içemiyor. Yönetmeni ödül almış IMDB'den 7.2 almış bana ne, benim derdim adamın kaşınmasıyla.  Her ne kadar ben bu kadar kaşınmasam da "Haa dedim işte bu benim filmim". Tam da bana kaşınıp durma diyenlere izletmem gereken bir film.

Onca ilaç onca alerji testinden sonra keşfettim ki benimki sinir ve streste doruk noktasına çıkıyor. Dedim o zaman boşu boşuna ilaç içmiyim. Toz, akarlar, çimen, polen......gibi pek çok klasik şeyde çabası tabi. 

Neyse diyeceğim bugün ne sinirliyim ne de stresli mutluyum aksine o zaman nerden çıktı bu kaşıntı :) he sevgili günlük 

Yorumlar