Sıradaki



Benim gereksiz koleksiyonlarım da gün yüzüne çıkmayı bekliyorlar :) Ama daha zamanları var.

Küçüklükten kalanlar 
Peçete koleksiyonu- Bütün küçük kızlar gibi
Deniz kenarından topladığım taşlar- Eminim bir gün çok değerli olacaklar :)
Tasolar- Süper olanları da dahil
Posta kartları- Onlara neden para verdiğime hala daha anlam veremiyorum ama ptt'nin yakınında kurulan standları gezmeyi çok severdim
Bedri Koraman karikatürleri- İki tane 4 ortalı kareli defterdeler şu an, babamın teşfikiyle başlamıştım.

Yakın geçmişte kalanlar
Kaldığım otellerden kalemler- Not alırken çantaya attığım kalemlerden istemsiz bir şekilde oluştular sanırsam
Reklam Kartları- Bir ara Ankara'da restaurant, sinema gibi yerlerde reklam kartları bulunuyordu onları da esgeçmedim tabi
Kibrit kutuları-Onları biriktirmeye başlamadım ama herkes al sen biriktirisin diye getirmeye başlayınca ben de bir köşeye atmaya başladım


Ve devam edenler
Kitap ayraçları- DOST'ta çalışan bir tanıdığın baya bir katkısı oldu :)
Gittiğim yerlerden aldığım suluboya kapı resimleri- reproduksiyon malesefki
Gittiğim yerlerden aldığım kupalar- Malesefki sadece 3'ünde almak aklıma gelmiş ya da bulabilmişim
Gittiğim yerlerden aldığım turistik kitaplar ve oranın tarihi ya da özel yerleri ile ilgili kitaplar

Yaş ilerledikçe koleksiyonlar da daha bi mantıklı şeyler mi olmuş ne :) Klişe olsun olmasın önüme geçen her şeyi biriktiririm hiç acımam. Ama dikkat ediyorum ki bir gün çöp eve dönüşmesin kaldığım yerler. Bunları bir şekilde değerlendirmem lazım. Gerçi kolilerde olduklarını bilmek benim için yeterli gidip onları kurcalamak en zevklisi deyip kendimi kandırayım madem.

Yorumlar