Ben bir meleğim sanırdım

Buradan Demet Evgar'ın (ben ona benzettim) sesiyle sevdiklerinize, aşkınıza, dostlarınıza, çocuklarınıza mesaj yollayabilirsiniz.


Güya kocaman yollayacaktım nitekim hiç birini yakıştıramadım. Bakıyorum seçeneklere diyorum 

Bencil, yok ben daha bencilim. 
Huysuz, tabiki evin huysuzu da benim. 
Unutkan, bu da mı ben
Bakımsız, Allahtan ikimizde bakımlıyız, gerçi gene de ben den bakımlı diyebilirim
Fanatik, Evde yılda bir kez maç izleniyor o da anca yarısı falan, bu da olmadı
Hiç spor yapmıyor, e bunu da seçemem sanki ben yapıyorum 
Affetmiyor, yok öyle bişiy
Akşam geç yatıyor, ben 
Kahvaltıyı sevmiyor, Cuma kahvaltıları bir vazgeçilmez ama hafta içleri kahvaltıyı zülüm gören gene ben. 
İnatçı, hahahahah tabi ki ben
Duyarsız, Asla
Kıskanç, ikimizde de böyle bir huy yok 
Dağınık, ee tabi benim kadar toparlamayı sevmese de yastık altlarından çorapları çıkmıyor en azından 
Savurgan, Bu da olmadı 
Cimri, Değil 
Geveze, Hiç değil 
Çok atıyor, Atmıyor 
Obur, Tatlılara biraz düşkün evet ama benim kadar yemek düşkünü değil 
Bilgisayar bağımlısı, Bu aralar daha çok ben bağımlı
Uykucu, Ahhh uykuya bayılıyorum, bu da ben

Ayyy ilk sayfada bulamadım bişey gıcık oldum- gıcık olan da ben- neyse ki bi de ikinci sayfası var ordan Ağırkanlı yı seçebildim.
Ve sonunda göndermekten vazgeçtim.
Aslında ben bir meleğim melek :) (Kendini beğenen de ben olmuş oldum)


Yorumlar