Mesmerized


Aslında daha önce bahsetmek istiyordum bu güzel yerden ama biraz geciktim. Önce kitabını kurcalıyayım diye bekledim ama elim bir türlü gitmedi. Tabi kitabın ingilizce olması okumamı geciktirici bir etkendi. Ama geçenlerde üşenmedim okudum bir güzel. Bir sayfa dolusu da ingilizce kelime öğrendim. Hatta öyle kelimeler vardı ki hiç mi hiç duymamıştım. "Mesmerized" mesela, merserize gibi bişey ama büyüleyici demek imiş.


Bu kelime den sonra karşıma "ç" harfi çıktı ona da şaşırdım kaldım. Fas'tan alınmış bir ingilizce kitapta "ç" harfinin işi ne. Neyse dedim geçtim, sonra karşıma bir da "haphazard" çıktı dedim noluyor. Yoksa pekiştirmeyi seven bir Türk mü yazmış bunu. Masmavi, yemyeşil,sapsarı haphazard. Ama anlamı çok tehlikeliye de gelmiyordu baktığımda. Meğersem gelişigüzel demekmiş. Neyse ki bunlar gibi bir sayfa kelimenin anlamına sözlükte bakıp kitabı bitirebildim. Kitap dediysem de topu topu 20 sayfa, 15 sayfası da fotoğraf :)

Kaktüslere bayıldım ama artık katüslükten çıkmış ağaç olmuştu bir çoğu. 
Keşke çiçek açmış zamanlarına denk gelseymişiz. 

Neyseki nilüferler açmıştı :)


Nasıl bir mavisin sen böyle, çok sevdim seni mavi.



Yorumlar