Sevdim ben bu teknolojiyi

Ben bugün Ankamall'e gittim. Ankamall her zamanki gibi çok kalabalıktı.Pazar pazar niye geldim ki diye kızdım kendime. Sinemaya gitsem mi diye bi düşündüm ama dedim aman neyse, önce alışveriş, ne güzel kışlıklar gelmiş. Yaaa yine üst baş denerken her yanım alerjiden kabardı, saçım başım da dağıldı ama aldıklarıma değdi doğrusu. Üstüne gidiyim de bi Whoper Junior yiyim. Burger gene mi sosları paralı yapmış, deli bunlar ya. Neyse bana zaten 2 hardal yeter. Ya Özsüt'te Cheese Cake demi yesek. Ohh mis gibi çayla hem de. Bi de DOST'u gezdim mi tamamdır. Zaten hava da karardı artık eve gitme vakti. 

Hahahahaha :) Yok böyle bişey tabi ki ama 3G teknolojisi sağolsun bugün kız kardeşim benim yerime biraz alışveriş yaptı. Kıyafetleri seçti, denedi, çekti bana yolladı ben de bu güzel, bunu boşver bunu al diye bi güzel alışveriş yapmış oldum. Bir nevi online alışveriş. İletişim çağında son nokta :) 



Ben de burda hem bu soğukta dışarı çıkmamış oldum, hem o kalabalığa girmemiş oldum, hem oram buram kızarmadı, hem kasada sıra beklemedim hem de yorulmadım diye kendimi avutuyorum işte napcan.

Şimdi gelecek güzellikleri beklemekteyim. 

Yorumlar