Hızlı geçmesini umduğum bir yıl

Bu yeni yıl güzel olacak bence, ne de olsa 2 gün tatille başlıyor.
Nasıl iyi gelicek bu iki gün tatil anlatamam, sonra acısı çıkar gerçi ama olsun.
Güzel planlar yapmalıyım bu 2 gün için.
Bir de bi daha ki hafta için planlara ihtiyacım var.
Sonra gene iş güç ve hooop bi bakcaz Şubat gelmiş. Güzel bir tatil Şubat'ta.
Sonra 6 ay çalış çalış çalış ve gene bir tatil :))
Sıra geldi bayram tatillerine henüz bakmadım kaç gün tatil var bu sene ama çok uzun değil sanırım.
Ve sonra gene Aralık. Yaşasın! Bir yıl daha geçti.
2011'i böyle hızlı bir şekilde geçirmeyi planlıyoruz.Tabi eğer iyi kötü süprizlerle karşılaşmazsak.
Güzel tatiller olsun. Sağlıklı olalım yeter.
Sonra bekle bizi 2012'i, asıl 2012 benim yılım olacak ama konuşmak için daha çok erken.


Hayatı zamanlara bölerek yaşamak pek güzel değil ama üzgünüm yeni yıl, 
çabuk geçmen için ben seni böldüm bile. 



2010'da ise çok bocaladım sanırım bi süre daha böyle gidecek.  
Yeni yıl gelmesi bütün her şeyi silip atacak değil ya. 
Üzgünüm kocam bir süre daha huysuz ve negatif olmaya devam edebilirim!!!


Mutlu yıllar dedim mi, dememişim. 
Herkese sağlıklı mutlu yıllar!

Yorumlar