Tam tav olmuşken

tam diyorum ki ohhh tamam çok pozitifim, her şey tıkırında
ne var ki burda yaşıyosak işimiz var gücümüz var mutluyuz hem rahatımız yerinde
hem sevdiceğimleyim daha nolsun
gelecek için çok güzel planlar kurabiliyoruz
burda geçen zamanı güzel değerlendirmeye çalışıyoruz


sonra pat ben gene diplerde
bir kaç kişiyle konuştum mu ordan, yine kaçırıdıklarım aklıma geliyo,
özlemlerim aklıma geliyo ve ben dağılıyorum
bütün negatifliğim üstümde oluyo, işi mişi boşveriyorum
akşam eve gitmek ve uyumak uyumak uyumak istiyorum sadece, sırf zaman çabuk geçsin diye....



acaba kimseyle konuşmasam mı napsam?
öyle de olmuyor hiç aramıyorsun diye trip yiyoruz bir de üstüne
hele tatil zamanları ne zaman geleceksiniz ne zaman geleceksiniz
dört bir yandan soru cehennemi
gelicez işte daraltmayın biz de burda
kalmak istemiyoruz gelicez elbet
aaa sadece 3 gün mü bizdesin ama çok özledik
ama benim 50 tane görmem gereken kişi var zaten hepsine bi gün ayırsam 50 gün ediyo
zaten 15 gün izin
peki deniz kenarında yatamıycaksam öğlene kadar uyuyamıycaksam
bütün yılın yorgunluğunu nasıl atıcam
......

yazdım ki belki kendime gelirim....
geldim mi? hayır...
beni bekleyen çok iş var bitse de kurtulsam...

Yorumlar