Ben istediğim kadar bölerim

*


Altı aydır cüzdanımın içinde bekleyen kredi kartım da benimle birlikte geri sayıma başladı :))
Çok mutlu çok!
Hamladı zavallı tabi, biraz da havasız kaldı ama arada sırada banka şifremi unutunca çıkardım onu dışarı, o kadar da haksızlık etmesin bana.

Burada kredi kullanımı yok denecek kadar az.
Hatta bizim kredi kartlarımız geçiyor mu ona bile emin değilim.
Hal böyleyken internetten aldığım kontörler, ya da verdiğim çiçek ve hediye siparişleri de olmasa hiç değişmeyen bir ekstreye sahip oluyorum.
6 ay boyunca o 15 günlük alışverişi barındıran bir ekstre.
Tam sıfırlanıyor veee sonra sıfırdan harcama yapmak çok zevkli oluyor.
Ama arada o bankalardan +3 ay biz ekledik size diye mesaj gelmiyor mu,benim tüm 6 ay düzenimi bozuyor!!!
Haa bi de sorgusuz sualsiz 1 ay erteleyen bankalar var.
Bu sefer dikkat edicem ne 6'dan az ne de 6'dan fazla.

* nasıl ama hiç böyle kokoş kokoş alışverişe çıkmadım doğrusu (google görsel)

Yorumlar