mümkün-miş mümkün-arif-miş arif

Benden giden bir kaç kilo vardı, taaa annemler gittiğinde bi baktım ki onlar geri gelmiş.
Şimdi resmi olarak izin için geri sayımına başladığım bu günlerde, o kiloları versem iyi olacak diye düşünüyorum ne de olsa izinde hepsini geri alıcam.

Bir de ufaktan ufaktan alacaklar listelerimi yapmaya başladım.
Liste-ler- çünkü bu sefer gruplandırmayı tercih ettim.
Ama tatil planlarına gelince henüz onlarla ilgili bir tık yok.
Geçen iki seferde de öyle tıklım tıklımdı ki tatil planları, saati saatine bile ayarlamalar yapmak zorunda kalmıştık.

Gün 1
Hemen uçuş sonrası yemek
Doğru kişisel bakıma koştur
Akşama kalabalık bir yemek
Muhabbet sohbet
Gece ikide yat

Gün 2
Sabah onikiye kadar anneyle kahvaltı
Azcık alışveriş
Üçte sıradaki şanslı kişiyle buluş
Sonra azcık alışveriş yap gene
Altıda doktor kontrolüne git
Akşam teyze-hala-arkadaş artık sıra kimdeyse onunla yemeğe git
Sohbet mohbet gece üçte yat

Gün 3
Sabahın köründe aç aç evden çık tahlil yaptır
Dışarıda güzel bir kahvaltı
Sinema
Akşama dışarıda yemek organizasyonu
Gece vur patlasın çal oynasın organizasyonu
Gece uyu

Gün ... Gün... Gün...

Gün 15
Son son unuttuğun şeyleri al, valizi kapa doğru uçağa...

Bu sefer böyle olsun istemiyorum azcık rahat, daha gevşek bir tatil istiyorum.
Ama buraların değimiyle miş mümkün gözüküyor.

Neyse biz bi gelelim de, artık ne çıkarsa bahtımıza olsun bu seferlik.
Ama azcık havalar sıcak olsun da biz de yabancılık çekmeyelim, şöyle Tunalı'da da bi güzel turlayabilelim salına salına.

Yorumlar