Ohhh gene yaydın

Bugün çok dalga geçtim çok....
Dün akşam sonunda pazara teslimi olan bir işin benimle ilgili kısmını sonlandırdım.
Çok mesudum çok, kaç aydır bitmek bilmiyordu.
Ama bugün yeni bir işe başladım tabi ki-iş denen şey biten bir şey olmadığından.
Aman bitmesin zaten ekmek kapımız da diyim tam olsun.
Aslında hemen bu yeni işi de bitirmem lazım çünkü iznimiz buna bağlı, bitecek ve biz izne gidicez.
Ama ben gene de bugün, bütün gün dalga geçtim.
Çok iradeliyim, sırf izne gidecez diye yaymamdan vazgeçemedim.
Tabi yarın ki tatilimi de yaktım sanırım, bugünümü dalga geçirerek geçirdiğim için...
Bir de üstüne üstük internette gezinirken bunları gördüm ve nasıl bu kadar yaratıcı olabiliyor bu insanlar diye şaştım kaldım. Laf aramızda moralim bozuldu.


daha da güzelleri için tık 
bir de buraya tık 
eee bi de bura var

Bu iş bana göre diğil ya hemen eve gidip yaratıcı olmam lazım.
Gerçi annem burda olsa da, ona söylesem de yapsa diye de aklımdan geçmedi değil.
Bir de kendime kızdım her gördüğünü beğeniyosun yapmak istiyosun diye.
Bir karar ver gerçekten ne istiyosun acaba.

Linkleri de burdan keşfettim
yazan:maymun iştahlı tembel kıskanç sonradan çok pişman olacak biri

Yorumlar