Son (3 gün- 3 kitap)

İş yoğunluğu bitince ve izin tarihi yaklaşınca elimdeki kitapları götürmek ve yenilerini getirmek için kitap okumaya hız verdim. Öncelikle elimde sürünen Hermann Hesse-Bozkırkurdu'nu bitirdim.

İsminden dolayı pek içim ısınmamıştı bu kitaba, zaten o yüzden sona kalanlardandı, taaa bir sene önce aldıklarımdandı. Muhtemelen beğendiğim yazarların birinin "Okunması gereken 10 kitap listesi" arasındaydı ama yarısına kadar baydı da baydı. Neyse ki sonra kahramanımız bir kızla tanıştı da ondan sonra kitap hızlandı. Sanırım biraz dinlek kafayla özümsenerek okunması daha doğru olurdu ama malesef araya sıkışan bir kitap oldu.

Olay şu ki entel olucam diye hayatı kaçıran mutsuz Harry, içine girdiği yeni hayatta neler kaçırdığını farkediyor.

Ya da kitabın arkasındaki daha düzgün şekliyle.

"Uçarı bir "yaşam" insanı olmaya kalkışan katıksız bir "düşün" insanının, bu ikilem gelgitleriyle oradan oraya savrulan yalnız bir ruhun, Bozkırkurdu'nun hikayesi. Aydın geçinenlerin, bildikleriyle büyüklenenlerin, bilmediklerini küçümseyenlerin, bunu yaparken- bilinçli ya da bilinçsiz- yaşamı kaçıranların yüzüne inen bir tokat."

Neyse sonra Murathan Mungan-Yüksek Topuklar'a başladım biraz kalıncana ama uçak yolculuğu sırasında kolaylarım ve gittiğimde Türkiye'de bırakırım diye umuyorum. 


Böylelikle elimde kalan son kitap Turgut Özakman- Korkma İnsancık Korkma oldu. O da artık tatilden sonraya kaldı. Biraz daha Libya'da yaşayacak üzgünüm.

Bir de fark ettim ki Cuma yaptıklarımızı, Pazartesi yazmayı alışkanlık yapmışım. 
Hani sanki bizim haftasonumuz Cumartesi- Pazar'mışcasına. Kaç ay geçti halen alışamadım haftasonu günlerine. 
Neyse geçen Cuma aylar sonra sitede yürüyüş yapmayı başardık.


Sonrası klasik temizlik ve de televizyonla geçti zaten.
Bir de hayalimizdeki mantar çorbası kıvamına yaklaşmak üzereyim.
Hayalimiz derken Tadım Pizza mantar çorbası. 
Ahh çok özledim Tadım'ın pizzasını, az kaldı çok az...

Bayağı uzun yazmışım bu sefer ama tatilde yazamam ne de olsa.
Okuyun gari :)
Ya da okumayın sevmedim bu yazımı.
Ama artık çok geç dimi. 

Yorumlar