Tek sıra halinde hayat

Daha fazla yazmayı ben de istiyorum ama yazmak için bir şeylerden esinlenmek gerekir değil mi?
Ya da bir şeyler yapmak 
Belki de biraz gezip tozmak
Bizse şu aralar bildiğin sabah 8.30 akşam 9-10-11 artık kaça kadar dayanabilirsek çalışıyoruz
İzin vaktimiz gelmek üzere ve her izin öncesi gene bütün projelerin sıkışası geldi. 
Biz de sıkıştık, 15 gün izin yapıcaz diye yırtınıyoruz
Tabi bu yorgunlukla gittiğimiz tatilden ne kadar fayda gelirse

O yüzden bu aralar sadece mutfakta bizden çok vakit geçiren karıncalardan bahsedebilirim
Ufak bir ekmek kırıntısının kokusuna bile, mutfak dolabının arkasındaki erişemediğimiz delikten çıkarak baharat yolu misali tek sıra halinde gel git yapan karıncalar...biz mutfağa girmediğimiz için şu aralar lale devirlerini yaşıyorlar. 

Bir de bana ilhan veren güzel yorumlar olabilir bakınız bir önceki yazı :)
Teşekkür ettim

Bu arada gene bir cuma ve biz gene işteyiz. 
Bu sabah gene çok güzel bir güneş vardı ve biz gene deniz kenarına inip yürüyüş yapma fırsatını kaçırdık. 
Ha evde olsaydım muhtemelen birikmiş ütüleri ve temizliği hallediyor olurdum o ayrı. 
Ya da mayışık mayışık bir film izlemeyi tercih edebilirdim. 


Neyse biz tatil yapamadık ama siz yapın, gezin tozun miskinlik yapmayın. Elinizdekilerin değerini bilin :) 
Böyle de bilmiş bilmiş akıl da verdim tamam oldu. 

Yorumlar