Koca bir ooh çektim

Şimdi o kadar çok yazacağım şey var ki.
Kızgınlıklarım, üzüntülerim, kaygılarım, korkularım, yaşadıklarım.Hepsini bir bir yazıcam ama biraz kafamı dağıltmam lazım.
Bu iş için Allegra'nde'nin çok mühim hediyelerini kullanmak istedim. Kendisi beni anlayışla karşılayacaktır eminim.
Ayrıca hediyeleri her ne kadar 300. izleyicisine vermeyi düşünse de bana vereceğine eminim. Ne de olsa çok mağdurum. Dımdızlak kaldım :) Çok pis de acıtasyon yaparım.


Siz bakmayın benim geyik yaptığıma aslında çok stresli günler geçirdik ama biraz neşelenmem lazım. Bir nevi kendimi bir sonraki posta hazırlıyorum.
Neyse çok uzatmıyım.
Gidin Allegrande'ye bir selam verin, kendisi büyük bir tehditte bulunmuş, gerçi ben pek sallamadım bu tehdidi ama gene de hafif tırsmadım değil.

Asıl bir diğer mevzu dün gece Libya'dan dönebildik ve şu an çok iyiyiz. Bizi merak eden ve kaygılanan herkese çok teşekkür ediyorum. Libya'dan henüz dönemeyenlerin de biran önce sağ salim dönmesini bütün kalbimle diliyorum.

Çok karman çorman yazdım allem ettim kallem ettim Allegra'nde'yi araya sıkıştırdım. Beni affet alle ben mağdurum :)

Yorumlar