Tatilin kısa olanı makbul müdür

Rüya gibiydi.

Ama rüya gibiydi derken muhteşem çok süper falan değil hani rüyalarda mekan karmakarışıktır, zaman mekan iç içe girer ya bizde de öyleydi.
Sabah kahvaltı yaparken bir anda kendimi alışveriş merkezinde buluyordum. Tam üstüme bi pantolan denemişken bi bakıyordum babamlarla kahve içiyorum. Sonra bir an oluyor arkadaşlarla sinemaya gitmişiz. Sonra hooop kadeh tokuşturuyoruz.
Mekanlar ve kişiler sürekli değişiyor anlayacağınız. Arada doktorlar kontroller giriyor araya her zamanki gibi.
Biraz da kişisel bakımlar.
Zaten iznin bir haftaya indiği haberini aldık daha bi hızlandı her şey mecburiyetten.

Neyseki  bu kısacık zaman aralığına 2 film sığdırabildik. Tabi biri şu aralar herkesin konuştuğu "Aşk Tesadüfleri Sever"di. Film hakkında en küçük bir fikrimiz olmadan izledik. O yüzden çok güzel geldi bize. Ha bir de iyi ki Ankara'dayken izlemişim filmi, buradayken izlesem Ankara krizine girer, biz burda ne arıyoruz diye depresyona girerdim kesin.

Eee birini yazdım madem diğerini de yazayım, sırf 3D film hiç izlememiş kocam için "Sanctum" a gittik. Bence 3D'yi sadece animasyon filmler için yapsınlar, boşuna uğraşıyorlar. Konu açısından ise belki bazılarına cazip gelebilir ama bence bizim için zaman kaybı oldu, değerli vaktimizi daha güzel bi filme ayırabilirdik.

Yani alışveriş, ziyaret derken döndük gene, bunu saymadık yenisinin planlarını yapmaya başladık.
Tabi ne zamana o bilinmez.

Benim için her zaman minik ama kocaman olmuş kuzenimin Chant Arabe çalışıyla sizlere iyi haftasonları dileyeyim, bense çalışmaya başlıyayım.

Yorumlar