Dünya işlerine geri dönme vakti

Artık Libya'dan döneli nerdeyse 15 gün olmak üzere.
Yani  dünya işlerine dönmenin vakti geldi de geçiyor.
Yeni evli çiftler misali ev arıyoruz. Tam bulduk bir tane ama kar muhalefetinden tutamadık bir türlü.
Canım Ankara'mda bir kar yağdı 4 saat arabayla kayınvalidelerin evi zor bulduk o gün.

7 sülaleye Libya macerasını da anlattık bitti, bu konuyu uzun bir süre açmamaya niyetim var.
Anlattıkça olanları tekrar tekrar yaşamanın yanısıra, Libya'da kalan eşyalar da aklıma geliyo.
Tam tatilden yeni dönmüştük malum bi ton yeni cici alıp gitmiştik onların hepsi orda kaldı.
Başta herkes -biz de dahil - sağlık olsun dedik ama tabi insan düşününce de fena oluyor.
Şimdi aynı cicilerden gene bi kaç tane aldım dayanamadım -çok severek almıştım hiç de giymemiştim.
Şimdi onlara çift taksit ödiycem.

Hani kız milleti der ya bazen aman çok sıkıldım bu eşyalardan, şu dolabın hepsini boşaltsam yeniden bi sürrü şey alsam, maalesef hiç de öyle olmuyor.
Hepsinin bir anısı vardı.
Hediye olanlar vardı.
Yıllarca bana ait olmuş olanlar vardı.
Yaptığım resimler vardı.
Haluk hocamın hediyesi bir suluboyası vardı.
Aldığım okunacak bir sürü kitap vardı.
Fas'tan aldığımız ıvır zıvırlar vardı.
Kitap ayraçlarım vardı.
Taa evlilik hazırlıklarını, libyaya gitme sürecimi anlatan notlarım vardı.
Güzel kaktüslerim, bahçede çıkmayı bekleyen sümbüllerim vardı.
Düşündükçe aklıma gelen, aaa o da vardı diye canımı sıkan onca şey kaldı orda.
Yanımda sadece bir kaç kolye ve küpelerim gelebildi, neleri geride bıraktığımızı siz düşünün artık. Ha bi de laptoplar&fotograf makinesi getirebildik.

Şimdi ilk hedef güzel bir ev.
Sonra tekrar alıcam kitaplarımı, boyalarımı, kalemlerimi, defterlerimi ...
Güzelce pencerenin kenarında kitaplarımı okuycam.
Haftasonları gene bu resimden yapıcam ve evimizin baş köşesine asıcam.


Allam ya ne acınaklı yazmışım, yok ya yok şimdi o kadar da arabesk durumda değiliz, ekmek elden su gölden keyifle ev bakıyoruz. Ben  günlerimi ev eşyaları ıvır zıvırlar araştırmayla geçiriyorum. Koca da klasik evin teknolojik aletlerini araştırıyor şu günlerde. Geçti gitti diğer günler. Öperim. Stop.

Yorumlar