Negatif Pozitif Negatif Pozitif Negatif Pozitif


Son zamanlarda farkediyorum ki ben ne zaman ki kendimi strese soksam, ne zaman ki mutsuz olsam- daha doğrusu mutsuz olacak birşey yokken kendi kendime bu hale girsem, ne zamanki etrafta negatif negatif somurtkan somurtkan dolanmaya başlasam abuk subuk şeyler oluyor. Cana değilde mala, ruha zarar geliyor. Yani kendi kendime zarar vermekte üstüme yok. Bir de eğer ki içimden bir ahedersem onlarda tutuyor bu aralar. Bildiğin kötü bir insan olma yolunda ilerliyorum sanırım. Kendimden korkmaya başladım. Tabi kimseye haksız yere ah ettiğim yok.

Bu aralar benim negatifiliğim yüzünden, sipariş ettiğimiz koltuklar kötü olacak diye bile aklıma gelmedi değil. Ama olan benim laptopa oldu. Az önce bir bardak çayı boca ettim üstüne. Yukardakinden bir uyarı geldi sanırım bunu dikkate alsam ve kendime gelsem iyi olacak. Eski halime dönsem, "siyah kuğu" misali kendime zarar vermeyi bıraksam. Şöyle neşeli neşeli şeyler yazsam. Mesela pazar günü ne güzel ODTÜ'de spor yaptık, balık ekmek yedik, çok eğlendik diye yaptığımız güzel şeyleri anlatasam. Evimiz çok güzel olacak heycanla bekliyorum desem. Ama niyeyse elim hep kötü, karamsar şeyler yazamaya meilli.

Evet bir delinin günlüğünü okudunuz,çok yakında normale dönecek merak etmeyin.
Bu aralar kendi haline bırakın yeter.

Yorumlar