Minicik ev aletleri

insanın çalıştığı bir işinin olması ama yapacak işinin olmaması çok kötü.
bütün gün internette gezinmekten baygınlık geçirecem artık.
arada odaya giren çıkan çok olmasa, utanmadan kitap okuycam ama o da olmuyor.

bu aralar eve bir sürü şey aldığımız için habire bişeyler araştırarak geçiriyorum günleri ama o da bi yere kadar, akşam 3-4 gibi artık sıkıntıdan patlamaya başlıyorum.

bugün kendimi küçük ev aletlerine adadım.
tamam küçük ev aletleri çok güzel ama bir süre sonra dolapların en üst rafındaki yerlerini almaktan kurtulamıyorlar.
şimdiye kadar öğrenci evi ve libya'daki evde kullandığım parçalar narenciye sıkacağı ve tost makinesi oldu. mikser bile hep evin diğer elemanlarınca kullanıldı.
ama şimdi 'ev'lendik ya insanın gözü yükseklere çıkıyor.
blenderlar, robotlar, katı meyve sıkacakları vb.....
şimdiye kadar bir blender kullanmışlıyım yok, hiç mutfak robotum olmadı.
eminin soğanları rondodan geçirmeye üşenip güzelcene kesme tahtamda gözlerim yaşlı yaşlı kesmeye devam edicem.
ama adettendir diyor ve ben araştırmalarıma devam ediyorum.
sonra mazallah en üst raflarım boş kalır.
aaa ne ayıp!!!

görsel: tumblr

Yorumlar