Evet yaptık

Bu sefer tersten başlıycam.
Evet dün dağılmıştım. Gene çok şey yapılası idi ve ben hiçbirini yapmadım sanırım.
Ama akşam eve gidince ben yapılacaklarımı yaptım.
Evdeki monte edileceklerin son parçası da edildi, yani en azından şimdilik.

Çalışın robotlar...

Şimdi balkon sefası için tek gereken sıcak Ankara akşamları, orada keyiflenmek çok güzel olacak çok.



Pazar günü o kadar çok organizasyon vardı ki internetime dokunma, tmmob yürüyüşü, dünya horon günü....ama biz naptık sabah kalktık Düzce'ye gittik.
Hiç bilmiyordum ki bize 2 saat uzakta aynı bizim köylerden biri var.




Hem de Rafting yapılanından.



Korkulacak da birşey yok hocalar çok deneyimli, 1.5 saat süren parkurun zorluk derecesi 3.
Melen çayı pek benim hayalimdeki gibi şeffaf tertemiz değildi tabi ama gene de idare ederdi.




Cumartesi akşamına gelecek olursak, en nihayetinde yağmurlar izin verdi de bizde ODTÜ şenliğine gitme cesaretini gösterdik. Böyle kalabalıklar içinde şarkılar söylemek, eğlenmek o kadar güzel ki, Libya'da olmayan şeyler bunlardı işte.

Konserden önce TUS çilesi içinde bilmem kaçıncı kez Ankara'ya gelen arkadaşımla bır bır bır susmadan hayat özetlerimizi geçtik. Dedikodularmıza da yaptık bi güzel.

Ve onun öncesinde de nihayetinde bir kaç saatliğine olsa da tanışmayı heyecanlan beklediğim alle ve pommeler ilen buluşabildik. Aslında tanımıyorsun ama tanıyorsun ya, pek değişik bir duygu oluyor tanışmak. Alle merak etme senden sonra Ankara havaları başladı Kuğulu'da, biz de kalktık :) Bu arada burada çok güzel bir baykuş fotosu eksik kalmış pommelerden gelen - ekliycem aklımda :)


Daha öncesine gidersek "9 Mayıs" da çok güzeldi. Uzun zamandır böylesine özel bir akşam geçirmemiştik. İyi oldu güzel oldu, her şey istediğim gibi geçti bu yazı da burada bitti.

Yorumlar