Baku

Bir an hiç dönemiycem sandım ama kaçtım geldim şimdilik.

Her zamanki gibi ani bir gidiş oldu ve ben hiç açıp da ne varmış bu Bakü'de diye bakamadım.

Gene streslendim durdum iş yüzünden ama neyse ki gezme fırsatım oldu az biraz.

Binalarını çok beğendim, çok güzel restore etmişler. Eski yıkık dökük binalara da aynı mimariden dış cephe yapmışlar hep. Hele bir de ışıklandırmışlar ki geceleri çok güzel gözükür olmuş.

balcony

night

nightt

Gezdiğim yerler derseniz, deniz kıyısında uçsuz bucaksız bir parkları var.

reflection

treeforflowers

Eski Bakü dedikleri kale içinde yer alan tarihi evleri var. Sanırım içleri de gezilebiliyordu ama biz gezerken kaplıydı.

old baku

cats

alone

Kız kuleleri var.
Ve bir de müzeler var ama gezmeye fırsatım olmadı. Burası edebiyat müzesinden.

literaturemuseum

Sokakların çok temiz olması ve insanların rahat olması çok hoşuma gitti.
Sana bu kadarlık yazı yeter bakücüm yakında görüşecez gene ama görüşmesek daha iyiydi beee!!!
Bu güzelim yaz günlerinde evimin keyfini çıkarmak daha güzel olurdu inan ki.

Yorumlar