Defter


Bugün güzel şeyler düşünmek istiyorum.
Mesela iyiliksever birinin bana gönderdiği not defterim gibi.


Libya'dan getirdikleri evraklar içine karışmış benim defterim, nasıl olmuştur, nerden girmiştir o evraklar arasına,  başına neler gelmiştir kim bilir.
Ama sapasağlam elimde şimdi.
Onu gördüm ya sanki orada geri bıraktığım her şey geri gelmiş gibi oldu.
Libya'da yaşadıklarımızı bir hurca tıkıp dolabın en üst rafına kaldırmıştım ben oysa ki.*
Gene kendini hatırlattı bana Libya.


Ne de olsa onlar da güzel günlerdi. Hatırlanmaya değer anılarımız vardı orada da.
Artık gün gün notlarım, Fas gezimizin notları, annemden aldığım tarifler, alınacak kitaplar, izlenecek filmler listem, yapılacaklar listem, hepsi hepsi elimde şimdi... geçen senenin anılarını artık yükseklerden indirip güzel günleri hatırlayabilirim.**


* bu cümle birine mi aitti yaaa, aklıma girmiş olmalı yoksa ben böyle cümleler kurmam, bu seferlik canım kurmak istedi gerçi.
**madem öyle bi cümle kurdum sonuçlandırmam gerekir demi.

Yorumlar