deneme 1-2 1-2

hımmmmm şimdi saat burda 8 se orda 6 dır...
hımm saat daha orda yeni 9 oldu...
aaa daha onlar uyanmamıştır...
yaa biz o saate uyuyoruz ama...

demekle geçiyor günlerim. mesela işten eve 10 da gidiyoruz, daha bizim kanallarda haberler o zaman da sanıyorum ki saat daha 7-8, ama bir saate gözlerim kapanınca o kadar da erken olmadığını anlıyorum.

ama burda güzel olan şu ki pazarları kahvaltıya gittiğimde sıcacık simit bulabiliyorum. marketlerde bütün Türk markalarını da buluyorum yaa ohh daha ne istiyim. ama hiç yeşillik yok, marul aradık harıl harıl hiç bi markette yok, illa pazara gitmek lazım. o da bize biraz zor.

neyse bu hafta, hatta ay sonuna kadar kritik hallerdeyiz, bu sefer heyecan ya da plan yapmak yok, bizim kararlardan ziyade bürokrasi karar verecek hayatımıza. pisişik güçlerim olsa bile müdahele edesim yok gidişata, çünkü gerçekten iyi-kötü hangisi bilmiyorum.

Targovi Caddesi Mado'dan bakış

Yorumlar