Gece yazısı

Kafam olmuş bi milyon
Hayır yani tek bir birayla olacak bişey değil tabi
Şu saate  (23:29) işteyiz çalışıyoruz
Kafamın bi milyon olma sebebi aslında sanırım hasta olacak olmam, ama bi türlü fırsat bulup da olamayışım.
Sanırım kulak basıncım tıkanıklıkdan dolayı dış basınçla dengesini sağlayamıyor ve ben de sanki yerçekimi olmayan bir yerde havada uçuyor gibiyim
Belki de tansiyonum falan düşüyordur
Bilmiyorum
Bilmediğim diğer bir şeyde neden bu saate kadar çalışıyor olduğumuz salakmıyız neyiz.
Neyi kurtarıyoruz acaba
Geçen sene de Libya da çalışıyorduk sabahlara kadar, sonuç politika siyaset neyse ne yaptığımız hiç bir proje hayata geçemedi, kaçtık oralardan. Kaç gündür haberlere bakmıyorum o resim görmek istediğim bir resim değil, ne olursa olsun, insan olan kimse böyle bi şey yapmaz bence. Şimdi burda kendimizi yırtıyoruz. Akıllanmıycaz galiba.
Tabi bazı şeyler arasında kararsız kalıyoruz o yüzden gelip buralarda çalışıyoruz. Yoksa kimse sanmıyorum ki ailesini evini bırakıp uzaklara gelsin. Hep önümüze bi seçim çıkıyor tecrübeydi, paraydı, askerlikti... derken neyse diyoruz gidelim ne var. Ama her şey istediğimiz gibi olmuyor işte. Gene yolunda gitmeyen şeyler var dönecekmiyiz kalacakmıyız gene muallakta, ben sıkıldım artık, son bir hafta diye zor sabrediyorum.
İyisi olsun güzeli olsun diyorum. Her gittiğimiz yere alışıyorum. Ama buraya alışıyım alışmıyım bi aydır diken üstündeyim en çok bu gerdi beni, yoksa günler geçer beraber olduktan sonra en güzeliyle. Ama nereye ait olduğunu bilmemek çok sıkıcı.
Neyse biraz sitemkarım bu aralar, kafam da bi milyon zaten dedim ya...
Haydin iyi geceler....
Geceniz hayra kalsın derler burda :)

Yorumlar