2012

Ben yokken Bakü yılbaşı için süslenmiş.
Şimdi ben burada yalnızım ya, aklım Bakü'de.
baku

2011 için çabuk geçmesinden başka bir şey dilememişim, öylece geçsin bitsin istemişim.
Çabuk geçmesine geçti ama bayağı çetrefilli geçti doğrusu.
Bu yıl akıllandım, sadece zaman geçsin diye bir yıla girmek çok saçmaymış, öyle şey mi olurmuş boşa yaşamak mı olurmuş deyip bu sene açıcam defterimi yazıcam içine yapmak istediklerimi, planlarımı.

Bir defa bir şeyi yapmak için başka bir şeyin olmasını, bitmesini beklemek gibi saçma bir huyum var.
En basitinden şu rapor bitsin, annemi öyle ararım. Şu yoğunluk bitsin öyle resim yaparım gibi.
Benim için zor olacak ama aklıma gelen şeyi aklıma geldiği an yapmak istiyorum artık. Böylece verdiğim sözleri daha çabuk gerçekleştirebilirim.

Listelerim ve onların yapılış sıraları, onların üstüne çizgiyi çekemeyince ben de yarattıkları sinir stresi de istemiyorum artık.
Düşündüm de eşim hiç liste yapmıyor kafası da hep rahat ben de bırakabilirim bence liste yapmayı...
Üfff yok yaa...... çok zor ben listesiz yaşayamam, ama gene de bi  deniycem....
Ama önce Türkiye'de yapılacaklar listemin bitmesi lazım.
Bir de bu yıl için yapmak istediklerimi yazdığım bir listeyi bunun dışında tutuyorum. Eee yani tatile ya da gezmeye giderken de tabi listelerim olacak, alınacak kitaplar listesi, izlenecek filmler listesi... görüyorsunuz ki listeleri hayatımdan çıkarmak imkansız.

2011 de çok ücüzü olaylar oldu. Büyük değişiklikler oldu. Ama aslında hep olan şeylerdi.
Dünya için barış istiyorum, insanlık istiyorum.
Ne zaman bunu desem aklıma "Çocuğun gördüğü düştür barış" sözü geliyor.
Bu gerçeklik beni ürkütüyor.
Ama gene de bir umut diyorum.

Herkese mutluluk ve sağlık diliyorum ....


Yorumlar