Belki başka bir yerde

Evet nerde kalmıştık ...bu projeler bitmiyorrr.....
Zaten proje denen şey bitmeyen bir şey, revizyonlar revizyonlar eksikler....
En son Libya'da projeleri bitirdik teslim ettik, zaten sonrasında da oralardan kaçtık geldik.
Neyse ki bu sefer buralarda asayiş berkemal, aman diyim bişey çıkmasın.
Ya önce bi dedim ki geçen seneyi bi özetlesem mi naapsam yeni yıl yaklaşıyo muhabbetiyle.
Aman bi baktım eski yazılarıma, bunalım bunalım şikayet üstüne şikayet, daral geldi içime.
Neyse demem  o ki bir yıl içinde 3 ülke değiştirmişiz sonuç olarak. Kolay değil bence.
Yani iç savaştan kaçtık ülkemize döndük, yeni ev yeni düzen sonra hooop yeni bir ülke daha.
Bence iyi bile üstesinden geldim. Ha tabi bi de bu durumları rahat karşılayan, evin bunalanı ben olduğum için her daim dimdik olması gereken kocam sağolsun hiç soğuk kanlılığını yitirmedi, benim gözümde bir numaralı bir olağanüstü hal  yöneticisi oldu. Bütün her şey değişirken, tek değişmeyen benim mızırdanmalarım oldu.
Şimdi demek isterdim ki artık her şey normale döndü ben de söz bi daha mızırdanmıycam, ama demiyorum çünkü hayat ben mızırdandıkça güzel ve değişken başka türlüsü çok sıkıcı olurdu bence.

Aslında bu yazı nerden çıktı dersem, bizimle aynı şeyleri yaşayan birileri daha var hem de süper misafirler. Misafir bütün gün gezip tozmamış oturmuş bize pasta yapmış, kestane hazırlamış :))
Onlar için her şey güzel olsun yolları açık olsun :))

Yorumlar