Bir Güzel Cumartesi Mesaisi

Gene az uykulu, bol hayal kurmalı, çalışmasak yaaa bugün diye diye geçirilen bi gündeyim...
Bir türlü çalışalımayan bir cumartesi mesaisindeyim.
Bu cumartesiyi de video düzenleme araçları nelerdir, nasıl yapılır, video nasıl çekilmelidir.... videoları izleyerek geçirmekteyim. 
Vimeo'da izlemesi çok eğlenceli dersler var. 
Tabi ben sadece dersleri izlemedim Vimeo'ya daldım ve çıkmak bilmedim.
En zevklisi de tatlı ya da yemek tarif videolarını izlemek.
Bugünse en beğendiğim video bu oldu, çok eğlenceli ve yaratıcı....


Sonra nasıl olduysa aklıma gene Terrariumlar geldi. Onlar hakkında gezinmeye başladım. Ara ara bunlardan kesin yapcam deyip aklıma geliyorlar, yapana kadar beynime huzur yok.


Günü güzel çizer Göksu'nun paylaştığı pixlr sitesinde bişeyler çizerek bitiririm herhalde.

kuslar3
Çirkin kuşları kim sevmez ki :D

Gene bir Cumartesi mesaisi daha internette bir orda bi burda gezinerek geçerrrrr biterrr...
Asıl boyalarımı elime almak için akşamı ve yarını beklemekteyim *.*


Yorumlar