Havalar

Kar bildiğin yere paralel yağıyor burda, nasıl bir rüzgar var hayaletmeyi size bırakıyorum.
Yerde kar yok ama bütün gökyüzü, yerini yurdunu şaşırmış kar taneleri ile dolu.
Bense daha çok üşümekle meşgulüm, dün gece sırtımı deli gibi yanan kalorifere dayanarak ısınmaya çalıştığımdan yakmışım az biraz. Biraz daha farketmesen 3. derece yanık olacakmış.
Ve tabi ki gene ben bütün benliğimle buralara alışmaya çalışmaktayım, tıpkı libyaya ilk tatil dönüşü gitmek istemeyeşim gibi buraya da hiç gelmek istemedim...
ama bu sefer akıllandım bütün olumsuz düşüncelerimi uçağa binmeden orda bıraktım.
böylesi kendi kendimi kandırmam daha iyi oldu...

Image
Kar yağıyor diye kar fotoğrafı koyasım gelmedi biraz içim ısınsın istedim.
Yağmurlu bir ısınma şekli de ilginç oldu tabi.
Yazacak çok şeyim var ama nerden başlayacağını bilemedim ama yazasım da vardı en iyisi "hava"dan yazayım dedim *.*
Mucukos


Yorumlar