Kadınlara en güzel hediye tatil

Buralarda değişik adetler var.
Geçeler de duu bakıyım ne zamandı,  haa  23 Şubat'ta ofisteki bayanlar olarak aramızda para topladık, pasta aldık.
Sebep
Burada Asker (Erkek) günüymüş. Sovyet döneminden kalma bir kutlamaymış. Aslında eskiden asker eşleri kocalarının bu günü kutlarmış ama sonra bütün erkeklere malolmuş.

Veee yarın bildiğiniz gibi Dünya Kadınlar Günü.
Amaa bir baktım bugün bizim ofisin hatunları her zamankinden daha da süslü. Meğer söylentiler doğruymuş ve yarın resmi tatilmiş.Biz hadi canım olur mu öyle şey diye düşünüyorduk ama bildiğin tatil.
Ha biz gene çalışırız o ayrı tabi ama ofisteki Azeri çalışanların geleceğini hiç sanmıyorum.
Ben de gelmiycem yaa üfff emeklerimin karşılığı olarak bir gün bana da tatil olsun artık.

Hazır tatillerden konu açılmışken burada Nevruz bayramı da bildiğin ülke çapında şenliklerle kutlanıyor. En önemli bayramlarında biri. Bizim dini bayramları birleşitirdiğimiz gibi onlar da birleştiriyorlar ve bu sene 9 gün tatil yapacaklar. Bizim de 5 gün tatilimiz var.

Ohhhh şükür sonunda bir tatil bize de TATİL.

17-21 Mart arası Azerbaycanı geziyor olacağız, ben biraz araştırmaya yapayım bugün iyisimi.

Yorumlar