Denizde ıhlamur

Bugün böyle püfür püfür esen bir rüzgar var evin içinde.
Öyle güzel ki böyle sanki beni bulutların üstüne çıkarıyor gibi.
Sabah balkonda uyuklayıverdim sanki deniz kenarında gibiydim.
Her ne kadar tatilden önce ve de yeni işime geçmeden önce- evet eylülde yeni bir işe başlıyor olacağım- bütün işlerimi toparlamak için evde olsam da gene de bir huzurluyum bugün. Artık sonuna geldim, yeni iş yeni günler getirecek onlar için umutluyum, sanırım içimdeki huzur bunun huzuru. Bir de geri saydığım günler var onlar da bitecek biliyorum.
Öyle işte bugün evin içinde tam böyle romanlara da öykülerde ağdalı cümlelerle, benzetmelerle anlatılacak bir hava var. Ben henüz o kadarını yazamam ama belki bu fotoğrafım biraz olsun bana bugünü hatırlatmaya yeter.

Denizde ıhlamur

Sevgilerle...

Yorumlar