Ben ki listelerin şahını yapan, araştırmaların, okumaların birincisi yaz boyu geçip giden bir sürü olumsuzluk yüzünden her şeyden elimi ayağımı çekmişken, bir güzel bayram tatili geldi çattı.
Son 2 hafta ancak karar verebildiğimiz  için tatile zaten çok bir otel seçeneği kalmamıştı. Onu çok araştırmadım amma ve lakin yapılacak, gezilip görülecekler benim işim !!! Verin bana gidilecek yeri gerisini bana bırakın, hem şikayet ederim "yaa her şeyi ben mi ayarlıycam" diye hem de bi güzel zevkle listelerimi yaparım. Başladım bakalım Bozcaada için araştırmalara.
Ola ki hava kötü olur diye film listesini yaptım, bir de yol müzikleri lazım, işte bu en sevmediğim kısım.
İntenettende gerekli siteleri buldum şimdi sıra günlük program yapmada.
Böyle böyle kendimi oyalayayım da bir an önce 24'ü olsun.
Çok özledim beaaa...



Yorumlar