Mışıl mışıl Bozcaada-2

27 Ekim Cumartesi

Mışıl mışıl uyuduk bembeyaz, mavilerle süslenmiş odamızda. Pencereden gözüken deniz ve liman manzarasına uyandık. Yani demem o ki öyle sakin öyle mışıl mışıl bir yer ki Bozcaada, sabah uyandığınızda bir bulutun üstünde uyanıyorsunuz ve bütün gün o bulutla beraber yumuşak yumuşak geziniyorsunuz.

Neyse uyandık ve  indik kahvaltıya, öyle açık büfe falan değil, oturuyorsun ohh masana geliyor kahvaltılıklar. Öyle de lezzetli ki anlatamam. Tabi ki gene liman manzaralı. O gün kapalı alanda oturduk tırstık biraz rüzgardan. Zaten içerisi de gayet zevkliydi.

Son bir sigara içelim havası her ne kadar içmesem de
Limani Otel

Sonra yürüdük merkeze doğru, önce bi iskelede yürüdük tabi.

Bozcaada İskele

Sonra baktık herkes pıtır pıtır kaleye çıkıyo biz de çıktık.  Kale işte çok bir şey beklememek lazım.

Bozcaada Kaleiçi

Üsten bakış şehrin arka tarafındaki denizin rengi muhteşemdi bayıldık.

Kaleden
Kalede kurukafa modası

Kaleden indik, dedik meşhur Bozcaada ara yollarını gezelim. Evet çok güzellerdi, boştu sokaklar rahat rahat gezindik durduk. Kedicikler köpeciklerle beraber.

Bütün gün yatmak da iyi fikir aslında

Şimdi dolanınca acıkıyor tabi insan, tatlı molası verdik, öğrenmiştim ki Lodos Restoran'da muhteşem damla sakızlı muhallebi varmış hem de kara dutlu sosuyla...

Evet muhteşemdi.

Sonra naptık..... biraz da şöyle ıvır zıvırcı dükkanlara girelim dedik. Onları da gezdik bitirdik. Seramikler, süs eşyaları vb, ben internette pek çok övgülü şey okumuştum ama özel beğendiğim bir şey olmadı ve ada şartlarında almaya gerek duymadım.

Sonra gene acıktık. Sahildeki yerlerden birine oturduk ve bira kalamar, patates yaptık.

Akşamına balık ürünlerinden biraz sıkılınca bir de çok da aç olmayınca gittik domates çorbası içip pizza yedik Lisa's Cafe'de. Bildiğin yamuk yumuk ev yapımı bir pizzaydı, bir güzel yedik. Zaten dün geceden görmüştük ki Roberto elleriyle pizza peynirlerini hazırlıyordu :)

Lisa's Cafe Sokak

Yani o günü rahat rahat sokaklarda dolaşarak, fotoğraflar çekerek, yiyerek içerek geçirdik. Ve de gene mışıl mışıl uyamak için odamıza döndük.

Rıfkıcım sağolsun bizi kapılarda karşıladı.