Belki de buraya bir sarı lazım

   belki biraz sarı

Gene bir kurtlanma modundayım, iş güç falan filan derken gene bi sürekli yatar moddaydım. Bu ara sanırım enerjim geri gelmekte ve gene "yaa gene boş boş günler geçiyo hiç bir şey yapmıyorum, üretmiyorum" moduna ha girdim ha girecem. Hatta girdim sanırım, tabi bu benim hiç bir şey umursamaz sadece yatmayı, dinlenmeyi, boş boş televizyona bakmayı istemem modundan hadi üretken olayım moduna geçişim öyle ani oluyor ki, ben hiç bir şeye başlayamadan bunalımına girmiş oluyorum. Gene girdik bi alemete ee hadi o zaman yapayım bir şeyler. En son bunu yaptım üstünden 4 ay geçti. Ve halen evimizin duvarları bomboş, birbirinden uyumsuz resimler var elimde çerçevelenmeyi bekleyen ama kimseye beğendirip de çerçeveletip de duvarlara asamıyorum, ıvır zıvır arasında durmuş bekliyor yavrucaklar (üstekini de asamam çoktan yeni bir sahibi var). Bundan çok rahatsızlık duyuyorum sonunda elime çiviyi çekici alıp kafama göre asacam o olacak. Diğer bir seçenek de tuvalde boyanmayı bekleyen resimleri boyayım onları asmak olabilir işte ona bi türlü girişemedim gitti. Neden boyamadığım için bir çok neden sıralayabilirim ama şimdi bu bunalımdan çıkmam için illa boyamam lazım. Yoksa bana geliyorlar yandan yandan.

Öpüyorum ve iyi haftasonları diliyorum. Kim bilir belki bu haftasonu elime boyaları fırçaları alırım.
Yok yaaa alamam, gene bütün haftasonu dolu.

Yorumlar