Akşama ne yesek....

Buraya milyon kez yazıcam galiba aynı şeyleri....

Artık resim yapmak istiyorum.
Daha fazla kitap okumak istiyorum. Aldıkça alıyorum aldıkça alıyorum ama elimde sürünüyolar. Çocuk gelişim kitapları okuyayım diye tonla aldım çocuk 1 yaşını geçti terıbl 2 ye girecek ben daha ilk aldığım kitabı bitiremedim. 6. ayda kaldım.

Benim gibi birşeyler yapamadığını, zamanın yetmediğini, hiç kendine zaman ayıramadığını, günün nasıl geçtiğini anlayamdığını ve en sonunda da bebeyi uyuturken uyuya kaldığını yazan blogları başta okuyunca hah diyordum yalnız değilim. Ama artık okudukça bu durumun aslında çözülemez bir şey olduğunu , tek çarenin hiç uyumamak olduğunu fakedince sinir olmaya başladım. Gerçi her şeyi yapan herşeye vakit ayıran ya da öyle gözüken blogları okuyunca da gıcık oluyorum, ben niye yapamıyorum diye. Kısacası bunu kabullenmeli ve aslında 5 dakika bile kendime zaman ayırsam bana iyi geldiğini unutmamalıyım. Yalnız şimdi 5 dakika kendime ayırıcam ya asıl sıkıntılardan biri de o 5 dakikada ne yapacağıma karar vermekle geçiyor ya en uyuzu da o oluyor.

Öyle işte....
Mesela bugün ofistede çok işim yok ama ben salak salak google da geziniyorum, halbuki fotoğrafları videoları düzenlemem, hatta photo book lar yapma planlarım var ama bir türlü bir yerden başlayamıyorum.

Bazen koca insanın dediği gibi benim bir zaman planlama sorunum var sanırım. Planlarımı milyon tane not defterine de yazsam, yaptıklarımın üstünü çizsem de  olmuyor... olmuyor....


O değilde asıl akşama ne pişiricem....

Yorumlar