Kitaplar kitaplar kitaplar

Evde raflar dolusu okunmayı bekleyen kitap var malum ama ben gene kendimi kitap siparişi verirken buldum.
Bu sefer instagramda rastaldığım "büyükler için boyama kitapları"nı ararken Idefix'de daha ucuz olunca siparişi ordan verdim gitti. Tabi bi de kargo ücretsiz olsun diye yanına başka kitaplarda ekleyince oldu mu sana 6 kitap. Neyse kitap sipariş etmenin tadı pahabiçilemez ne de olsa.


Büyükler için boyama kitabı olarak Esrarengiz Bahçe ve Büyükler İçin Boyama Kitabı oldu. Gönül isterdeki içindeki çizimlere bakayım kalitesine bakayım alayım ama dayanamadım aldım gitti. 



Hani okuyamadığım çocuk yetiştime kitapları vardı ya bi tane daha ekleyeyim dedim. Yavaş Ebeveylik'i de ekledim listeye. 


Tamamen seçmece ve de biraz göz aşinalığım olan Saçında Gün Işığı, Kitap Evi, ve Bir Psikiyatristin Gizli Defterini'de sepete atarak alışverişi tamamladım. 



Hadi şimdi kargo gelsin....






Yorumlar