İyi ki Cermodern var

                                                    14 Haziran Pazar,Cermodern

Ankara için bir nimet ve benim gibi sanat severlerin nefes aldıklarını ve sanatla iç ice geçirebilecekleri zamanı iliklerine kadar hissedebildikleri bir yer.

Biz genelde haftasonu sabah erkenden gidip önce kafede kahvaltımızı yapıp sonrada sergileri, mağazasını gezerek ordaki günümüzü bitiriyoruz. 

Son iki sefer ise farklı etkinlikler için gittik. 
Birinci Tasarım Pazarı idi. Beni fena hayal kırıklığına uğrattı. Standalar çok azdı. Bana pek tasarımlarmış gibi gelmedi. Aman aman bir organizasyon değildi bence. Girdiğimiz gibi çıktık. 

İkincisi 6. Açık hava Film Günleri oldu ki o beni benden aldı. Biz ancak bir tanesine gidebildik. Son zamnaların en beğendiğim yönetmeni Onur Ünlü'nün filmi İtirazım Var'ı izledik. Filmi nasıl beğendiğime dair belki de başka bir yazı yazmalıyım. Ama Cermodern atmosferi çok güzeldi. O akşam hava bulutluydu. Işıklandırma ile öyle güzel bir atmosferin altında oturdukki zevkten bayıldım. 



Yorumlar