Bu hafta

Pazartesi sabah oğlanın altını değiştirirken ben çişimi yapıcam dedi, ki haftasonundan beri böyle talepleri var. Bezi taktırmak istememesi de çabası.

Ben de Salı öğlen gittim altım lazımlığı, klozet aparatını, yatağa alezi, rengarenk donları :) Çarşamba sabahı başladık bu işe. Ne de olsa oğlan sinyali bırak bildiğin 3 kelimelik cümle kurarak bunu söyledi. Hevesi gelmişken madem kaçırmayalım dedim. Aslında 2 hafta sonra 2 yaş kontolünde doktorun tavsiyelerini alarak bu işe başlamayı istiyordum ama gönül ferman dinlemiyor, oğlan istedi yaptık.  Haftasonu Akçakoca da olucaz bunu nasıl atladım bilemiyorum, gidişata bir sekte olacak . Bir de doktorla sonradan konuştuğumda genelde anneler yıllık izinlerinde hallediyolar, bakan kişilerin farklı tavırlarıyla farklılık gösterebilir diye. O da malesef uygulayamayacağım ve aklıma gelmeyen bir şey oldu. 3. gündeyiz ve bugün biraz umutsuzum ama bu iş sabır işi, du bi babaneyi arıyım bakıyım bugün nasıllarmış :)

İyi tatiller dilerim kafası karışık insanlar



Yorumlar