Bad Hair Day

Bugün yine o günlerden...

Sadece saçım değil kafamın içi de kötü.
Koca bir kazan....

Açık ofiste çalan telefonlar, muhabbet eden masa arkadaşlarım hepsinin sesi dokunuyor duymaya katlanamıyorum. Neden çünkü kaç gecedir 454699897 kez bölünen uykularla uyuyorum.
Yaklaşık 1 aydır şu muhteşem Terrible 2 ağlamaları ile boğuşuyoruz. Bu terimi kim uydurduysa ona daha çok sinirleniyorum bir yandan da.
Sabah gene bana yapışan anne gitme, yanımda kal, gitme diye kendini yırtan çocuğu bağrımdan kopararak babanesine bıraktım. Akşam gidince de muhtemelen bizi eve almıycak, ve bizimle gelmek istemeyecek.
Uysal her denileni anlayan akıllı uslu bir çocuk nasıl bu hali aldı bilmiyorum ama ben hasta ve yorgunken iyice kendimi güçsüz hissediyorum. Ayy buraya yazayım da bari biraz rahatlığım.
Daha çok yazarım da ofistede işler o kadar sıkıştı ki....
Bir de seyahatler var...
Zaten Murphy benim işlerimi üst üste getirmek te bir numara.

Hadi bayıns....

Yorumlar