Yollar havalar yolculuklar

Cuma günü yollardaydım.

Yarın yine yollarda olucam. Belki de artık yol yerine hava kullanmalıyım. Leyleği hava da görmek değil benimki çünkü iş için gidiyorum. Ve Ocak'tan beri olan bu tempo beni artık yordu. Biraz ofiste oturduğum yerden çalışsam fena olmayacak.

Şu ara seyahatlerin yaradığı yegane nokta okuduğum kitaplar.

12 Şubat 2016, Ankara- Aydın Yolculuğu 
"Geceleri anneme sokulunca hem soğuktan korunuyorum hem de yalnızlıktan"


Cuma günü Tezer Özlü'nün Çocukluğun Soğuk Geceleri kitabını başladım ve bitirdim, zaten incecik bir kitap. Ama bir de o kadar güzel yazmış ki. Böyle kelimeler akıyor gidiyor. Yaşadığı bunalımlar, yattığı klinikler, çektiği acılar, kafasının hep başka türlü çalışması o kadar doğal ki.  Onu okumak için gecikmişim, ya da belki de tam zamanında okudum. Yarınki yolculukta da Yaşamın Ucuna Yolculuk'u okumaya niyetliyim :)


Yorumlar