1 seyahat, 4 film, 1 kitap

Mart ayı başında Singapura gittim. Dünyanın ekvator yakınındaki bu ucuna ilk defa gitmiş oldum. İstanbul- Singapur arası 10 saat ve ben bu 10 saate 3 film ve bir kitap yarısı sığdırdım. 4. filmi otelde bitirebildim. Dönüş malum gece uçuşuydu ve bir güzel uyudum.

Film 1: Reader 7.6 /10 (IMDB)
Gerçekten etkileyici ve çok güzel bir filmdi.
Bu hikayeyi şişirilmiş bulanlar var ama ben sevdim. Benim puanım 8.0



Film 2: Eternal Sunshine of the Spotless Mind 8.4 /10 (IMDB)

Evet bu filmi ancak izledim, bazı popüler filmleri bugüne kadar izlemediğim doğrudur. Bakınız bir film de altta var mesela. Aşkın bu hale nasıl geldiğini anlatan ve gerçekleri yüzümüze vuran güzel filmlerden biri. Çok mu yavan bir yorum oldu bilmiyorum ama benim puanım 8.0.




















Film 3: Inside Out - Ters yüz 8.3/10 (IMDB)

Aslında animasyon ve çocuk filmi ama hiç de öyle değil anne babaların kesin izlemesi gerek. o minicik beyinlerinde neler var tahmin etmeye çalışıyoruz ama nasıl işlediğini bazen unutuyoruz.
Puanım 9.0 vallahi.



Film 4: Amelie 8.4/10
Ve işte her bir mutlaka izlenmesi gereken ve benim ancak izlediğim bir film daha, puanım 10.



1 Kitap: Beyoğlu'nun En Güzel Abisi Ahmet Ümit 



Ahmet Ümit'in 10 yıl önce Patasana kitabını okumuştum ve sonra da hiç bir kitabını eline almamıştım. Neden almadığımı bu kitapla hatırladım. Birincisi polisiye romanlardan gerçekten güzel olmadıkça zevk alamıyorum ve zaman kaybı gibi görüyorum. İkincisi gene çok zorlama bir kitap olmuş. Bazı siyasi konulara değinicem, hatta bazı demeyelim bir sürü konuya  değinmek için çırpınılmış ama sonunda polisiye tarafı pek de şaşırtıcı sonlanmayan bir kitap olmuş. Üzgünüm serinin diğer kitaplarını listemden çıkardım. Belki bir 10 sene sonra denerim gene ^.^




Yorumlar

  1. Naçizane bir polisiye tavsiyesi vereyim okumadıysan: Kapalıçarşı Cinayeti/Esra Türkekul ve Algan Sezgintüredi'nin "Katilin Şeyi" ile başlayan Vedat-Tefo serisi İlk kitabın kahramanı Berna o kadar bizden biri ki bayılacaksın. Sevgiler, sarı kuşa öpücükler...

    YanıtlaSil
  2. Okurum tabi seve seve, benim kitap gurumsun :) öptük kocaman

    YanıtlaSil

Yorum Gönder