ARTAnkara 2016

Her ne kadar kabul etmek istemesem de zaman planlama konusunda çok başarısızım.
Hele de çocukla olduğum için hiç bir şeye zaman bulamamanın nedeni bu sanırım.
Ama son günde olsa bir zaman bulup ARTAnkara'yı gezebildim. En hızlısından ve koşuşturmalısından tabi ki.
ARTAnkara 2017'ye tüm günümü ayırıcam söz.

Fuar gezimizin ilk 1 saati çok rahattı, çünkü oğlum pusetinde ve elinde kekiyle keyifli keyifli resimleri izleyerek sohbet muhabbet modundaydı. Ama sonra...... tabi fuar alanın tadına koşturarak, resimleri sayarak ve onlara dokunmaya çalışarak varmayı seçti. İşte o noktadan sonrası ben de yok :)
Neyse o havayı solumak bile bana yeter diyor ve ara ara açıp açıp iç geçireceğim resim fotoğraflarını buraya bırakıyorum.

En beğendiklerimden başlıyım. (Eser sahiplerinin isimleri güncellenek ^.^)















Aslı Kutluay 





Burhan Doğançay



Devrim Erbil


Fotoğraflara sabredip sonuna kadar bakanlara canlı performans izleyen bu sarı kafayı sıkıştırabilme hakkını veriyorum :)

Efgan Beyaz 



Yorumlar