Günlerimi Burada Geçirebilirim - Singapur Botanik Bahçesi (1)

Botanik bahçesi ve içindeki Orkide bahçesi mutlaka görünmesi gerekenlerden biri olarak listemde vardı. Nasıl güzel bir park anlatamam. Keşke uzanıp kuş seslerini dinlemek ve çiçek kokularını içime çekmek için daha fazla vaktim olsaydı. Botanik bahçesini gezmek ücretsiz fakat içerideki Orkide bahçesi ücretli. Benim için kısıtlı zamanı olanlar çok oyalanmadan Botanik bahçeyi 1 saatte yürüyerek gezebilirler.


Akşamı bekleseydim burada canlı bir konsere tanık olabilecektim...

Ahh nilüferler...içim gitti hepsini yanağıma yaslayıp okşamak geldi içimden.....

En çok özendiğim de tuvaliyle resim yapan bu minik kız oldu...

Botanik bahçesinde kurgulanmış pek çok ayrı bahçe var. Orkide bahçesi de bunlardan biri aslında, biraz hayal kırıklığına uğradım, çok çok daha iyisini bekliyordum ama gene de çok güzeldi.

Orkide bahçesinde bütün orkidelerin açma zamanı farklı olduğu için hepsini aynı anda göremiyorsunuz ama gördükleriniz size yetiyor.


Okul gezisinde resim yapanlar....





Botanik bahçesindeki gezim bitince görevlilerden binmem gereken otobüs numaralarını ve metro durağını öğrenip ikinci noktaya doğru yola koyuldum.


Yorumlar