Sevemedim

Chia Tohumlu puding 

Sağlıklı yaşam sağlıklı beslenme sağlıklı yaşam, sağlıklı beslenme .... Bu ara gene çok sık duyulanlardan.

Ben de dedim ki ben de deneyeyim sağlıklı sağlıklı şu karşıma çıkan yiyeceklerden, hani gene denemezdim de en son bir seyahatimde Chia puding karşıma çıktı havaalanında. Dedim alıyım bi tane denerim bir de fotosunu koyarım Instagram'a, havalı bir foto olur altına da yazarım yorumumu ohhh.... 


Anammm o da ne 2 kaşık yiyebildim, bi de üstündeki kadayıfları :)

Sorry canım almıyım bi daha.... Sonra ağzım tatlansın diye, gelen yorumların da gazıyla - çikolatalı kek aldım yedim....Zaten neden kuşların  yediği tohumları biz de yiyoruz anlamış değilim ^.^

Ve gene sosyal medyanın gazıyla denediğim bir şey hayal kırıklığına yol açtı. 

Tea Frappuccino



Seyahat demek yerel lezzetler demek. Ben de sıcak bir Singapur gününde biraz ferahlamak için gidip Sturbucks'tan buzlu kahve almak yerine buzlu çay denemek istedim. 
Madem çayı seviyorum deniyim dedim ama malesef 2-3 fırt çektikten sonra daha fazla dayanamadım. Yeşil çay ürünlerinin ağzımda bıraktığı tat malesef bana göre değil....


Yorumlar