Singapore River Cruise - Merlion Park (2)

Botanik Bahçe'deki gezimi tamamladıktan sonra ilk durağım olan Clarke Quary'e geri döndüm. Botanik bahçeden çıkarken ineceğim yerin otobüs numarasını almıştım ona binerek işimi hallettim.

Clarke Quary'den listemde olan nehir gezisine 45 dakikalık bir bilet aldım. Böylece nehirden Singapur'un siluetlerini görme şansım oldu. Mesela Nehir'e atlayan çocuklar heykelleri görmeden geçilmemesi gerekenlerden :)





Nehir gezisi eğlenceli ama pek ala onun yerine nehir kenarında yürüye de bilirdim. Zaten Merlion Park'ına gelince indim ve yürüyerek gezmeye devam ettim. Aslında bir sonraki gelen tekneye binip başlangıç noktasına geri de dönebilirsiniz. Merlion Singapur'un simgesi ve karşısında meşhur Marina Bay Sands otelini var, sol tarafında ise Singapore Flyer yer alıyor. Ben otelin tepesine ve kocaman dönme dolaba binmeye fırsat bulamadım. 



   
   

Biraz etrafı dolaştıktan sonra Raffles Arena'dan geçerek bir metro istasyonu bulup Sentosa adasına gideceğim Alışverişi merkezinin olduğu istasyona geçtim. Aslında adaya gitmenin pek çok yolu var bunlardan en zevklisi sanırım teleferik ama ben planımda yaptığım hatalardan ötürü ona binmeyi beceremedim :)




Yorumlar