Freud'a Ne Yaptık da Çocuklarımız Böyle Oldu - Valla Ben Bişey Yapmadım

 




İlk ve son kısımları daha çok ilgi çekiciydi benim için. Biraz çeviri kaynaklı biraz da kültürel farklılıklardan dolayı örnekler sıkıcı olabildi ama gene de son 30 sayfasında yazanlar her şeyi özetliyor...

Çocuk yetiştirmek için kitaplara sarılmayı bırakın, sezgilerinize güvenin ve bilin ki "Ne isterseniz yapın nasıl olsa kötü olacak"....

Referans kitapları listelediği kısmın altına yazarın yazdığı notu da buraya ekledim mi tamamdır.

"Yukarıdaki kitaplar, içinde "reçete" bulabileceğiniz "el kitapları" değil, çocuk olma tarzları üzerine düşünceler içeren yapıtlardır. Sayfalar boyunca size anlatmaya çalıştıklarımdan sonra, "reçete" kitaplar önermeyecektim herhalde!"

Roman, hikaye, şiir okumaya ne dersiniz?  Ya da tiyatroya gitmeye "

                         



Yorumlar