İçimden geldi

Geçen gün yerde yuvarlanıyoruz ama o kadar yoruldum ki, dedim ki "Git biraz da babanı rahatsız et." Bippppp  işte yanlış bir kelime seçimi....

Ağzını büze büze "Yooo ben seni rahatsız edicem dedi"
" Yoo dedim ben aslında çok mutluyum böyle"
" Mutluysan hadi yuvarlan" dedi.

.........

Hadi dedi babası o çoraplarını giy.
"Çok saçma" dedi.
"Ne çok saçma" dedik.
"Çorap giymek"dedi.

.....

Meğersem diyor. Kendi kendine hayali oyunlar uyduruyor bi de bizi oynatıyor. Minik bir köpek yavrusuyum diyor. Hadi topu at ben getiricem diyor. Atıyorum topu, zorlana zorlana çıkarmaya çalışıyor ama çıkaramıyor sıkıştı diyor.

......

Haftasonu minicik akan dereyi görür görmez girmek için t-shirtünü çıkarması...
Bulduğu sopayı omuzuna atarak "ben balık tutucam" demesi....
Diktiği ilk ağacından sonra "Bu akşam burda mı kalacak" demesi...

Sonra işte bugün bir saatlik okuluyla tanışma seansı vardı. Alışa alışa gidecek ve acımasız rutin hayat temposuna o da başlıycak artık. Yolun açık olsun oğlum....



Yorumlar