Karne

Sabah Modern Sabahlar'daki muhabbet konusu şuydu.
"2016 1. Dönem Hayat Karnelerini dağıtıyoruz...
Hayat Karnesi'nde hangi dersten 5 üzerinden kaç aldınız? "

Ben yıla hep Eylül'de başlarım, yani yeni hedefler yeni değişiklik planları falan filan işte.

O zaman Haziran'da da kendime bir karne vermeyi adet edineyim bari. Yaz tatilinde de kendimi toparlar Eylül'de başa sararım :)

Sosyal Hayat: 3  
Arkadaşlarla falan buluşuyoruz neyse ki zaman zaman.

Kültür&Sanat: 2  
Acaba hiç sinemaya gittik mi bu sene düşündüm birden. Opera 1 kez sanırım. Sergi 2-3 kez olabilir. Bir kısmı da iş gezilerindeki boş zamanlardaydı. Kitap okuma fena değil ama hedeflerimin düşüklüğünden.

Yemek: 2
Azcık insan kendini geliştirir demi, afilli şeyler yapar, yok anca mercimek çorbası, köfte, fasulye, makarna, biftek, balığı da at fırın ızgaraya pişsin.

Annelik: 3
Kendimce buhranlar geçirdiğim bir yıl olduğu için ama bir yandan da yok ya o kadar kötü de olamam dediğim için orta veriyorum  ama oğluma sormak lazım.

Kişisel Bakım: 3
4 ayda bir saç boyatma, arada bir manikür pedikür, haftanın 3 günü makyajlı geri kalan makyajsız...

Eş durumu : 2
Eş durumundan anca geçerim işte...

İş durumu: 3
Kariyer planı yok, maaş durumu eh işte, ama rahatlığı iyi yaa..

Fizik:4
Aslında istediğim bedene düştüğüm için 5'i hakketim ama verdiğim kilolar sporsuz olduğu için pek de istediğim gibi olmadı.

Resim: 2
Resim malzemelerini elime aldığım tek zaman ya kırtasiyeden satın alırken oldu ya da oğlumla faaliyet yaparken. Evin duvarları halen bomboş...

Muzik: 2
Hamsiyi koydum tata tavaya...Sıçradı gitti haha havaya...

Sıfır konser, zaten birşey çalamam söyleyemem...
Bolca çocuk şarkısı işte...

Beden Eğitimi ve Spor : 0
Yazacak bir şeyim yok.

Sosyal Medyada Zaman Öldürme:5
Çağımızın hastalığı diyip suçu çağımıza atıyorum hiç gocunmadan.


Sanırım teşekkür bile alamadım bu ilk dönemden, nerede o eski hepsi 5 karnelerim, nerede o okul birinciliklerim....













Yorumlar