4 Yaş Veledi

Bizim veledin yapmayı bildiği ama nedense bizim yaptığımız şeyleri var

Mesela yemeğini yemek 
Mesela üst baş değişimi 
Mesela diş fırçalamak 
Mesela uyumak ----- tamam bunun için biraz fazla güç sarf etmem gerekecek ama yeni yatağı gelsin hele bi, başlıyoruz ona da nihahahah ahahahah... Okulunda hepsini kendi yapıyo dememe gerek yok herhalde.

Neyse efendim gerek bizim üşengeçliğimiz gerek çocuğun rahata alışması bunların hepsini biz yapıyoruz. Kınayanı yakarım valla. 

Kendi kendine yemek olayına başladık, sevdiği bişeyse zaten hemen yiyo da sevmediği bişeyse bekle babam bekle. 

Bir de ben bu ara, bak yaşı artık geldi kendi kendine takılır oynar dedikçe çocuk yapıştı. 
Sabah 7 de kalkıyor "Anne oyna", yatacak daha halen "Anne oyna". Hem de Spidermancilik ooyy anam oyyy yani.... Oyunu kurup arada sıvışıp iş yapmaya gidiyorum tabi sonra yakalanıyorum.

Bu ara bir de legolardan bildiğin kendi kendine mantıklı şeyler inşaa eder oldu, hiç yardımsız. Ona çok sevindirik oldum. Bizimkinin legolarla oynaması çok eskiye dananıyo ama nedense onları üst üste geçirmektense hep yatay yan yana dizmeyi tercih etti, denizler çiftlikler yaptık ama hep yan yana dize dize. Şu minik figürlüleri de yazın yapmaya başlamıştı (yardımlı). Onun gazıyla kendi kendine bişeyler yapıyodur belki de şimdi.

Lego değil ama bunu da kendi kendine yaptı yani :) 
Bunu çocuğu 2 yaşındayken yapan varsa siteyi terk etsin !*?.!


Neyse bu kışın hedeflerim bunlar, daha az hastalık ve daha çok kendi işini kendi yapan çocuk :) 

Yorumlar