2017 ------> 2018

Ben 2018'e geçemiyorum bir türlü. Çünkü dağıldım çünkü toparlayamıyorum. O yüzden şu listelerle bir kısa değerlendirme yapıp geçicem kendisine.

2017
1. Kek yapmayı öğren arada evde kek yap.... Yes I did it. Nihayet benim yaptığım kekler de kabarıyor ve yeniliyor.
2. Bir resim yap ve evine as...Bu da oldu nihayet.Şimdi sıra ikinci resimde
3. Resim kursuna geri dön....Evet bu da oldu
4. Kitap oku...Hedefim bu yıl için 30 kitaptı ama 15 kitapta kaldım olsun en azından ayda 1 kitaptan fazla okumuşum
5. Kilo ver.... ahahah çok komiğim evet verdim o kiloları da sonra gene aldım
6. Spora başla.... belim için 3 hafta sabah akşam hareketlerimi yaptım ve bitti gitti.

2018
1. Evdeki küveti doldur ve içine dal
2. Sporla ciddi düşün
3. Daha çok sergi gez
4. Hiç yapmadığın bir yemeği yap
5. Kitap hedefini tuttur
6. Resime daha çok zaman harca
7. Oğlunla değişik bir aktivite yap
8. Evde telefonu eline alma

Çok temel ihtiyaçlarımın listesi işte...
Yurtdışı tatili de çok sitiyorum ama onu listeye koymadım,onu yapmak sadece bana bağlı etkenlerden oluşmuyor...Ve avro olmuş 4 tele demek istiyorum.


Bayyss




Yorumlar