Medyanın en sosyali

Bu seçimlerde de çok umutlanıp hayal kırıklığına uğrayınca ve artık abuk subuk her şeyin önüme düşünce okumak zorunda kaldığımdan ötürü bir anda dondurdum bütün hesaplarımı. Gün boyu birçok şeyin kafama dolmasını istemiyorum artık....gezinecek yerler, tarifler, kitaplar, dedikodular, kişisel gelişim saçmalıkları (üzgünüm ama gerçekten bana saçma geliyo)

Bir süre etrafa Instagram karesinde paylaşılacak kareler gibi bakmak istemiyorum
Aklımdan geçen cümleleri Twittera uygun hale getirmek istemiyorum
Her koltuğa uzandığımda, her arabaya bindiğimde, arkadaşlarla bir yerde otururken bile elime aldığım telefona bakmak istemiyorum.

Bütün sosyal medya uygulamalarını silince cidden elinize telefonu almanıza gerek kalmıyor.
Ama tam bir bağımlılık olduğu için ilk bir kaç gün gene elime aldım ve Fotoğraf Galerimdeki fotoğrafları sildim, rehberimi düzenledim inanmazsınız, ama git gide telefonu elime aldığı süre azaldı.

Yalnız en zorlandığım şey tabi ki gündem takip edememek oldu ama zaten bir süre takip etmek de istemiyorum.

Yazın bari kafam rahatlasın ya.
Belki sonbaharda sosyal medya da ki arkadaşlarımla görüşürüz.

Ben biraz yazın keyfini çıkarmayı düşünüyorum, sevdiceklerimle ^.^
Byesss


Yorumlar