Eylül gelmeden Eylül yazısı

Çünkü son çıkılacak tatile de çıkıldı. 
Ve ofise geldiğimde ne göreyim vişne ağacının yaprakları yerlerde. 
Resmen sonbahar gelmiş gibi tabi havanın 36 derece olduğunu saymazsak. 
Çocuğun da iki hafta sonra okulu açılıyor hem de anaokulu sayın seyirciler. 

Neyse ne diyordum, Eylül yazısı. 
Eylül yazısı yani bir nevi yeni yıl yazısı. 
Önce şuralardan bir yerden geçen sene ki yazımı bulayım.


Heee burda:

2018
1. Evdeki küveti doldur ve içine dal 
2. Sporla ciddi düşün bi başladım bir ara verdim bu sene daha ciddi olacak 
3. Daha çok sergi gez 😰 gezdim ama daha çok değil maalesef 
4. Hiç yapmadığın bir yemeği yap 🐡 balık çorbası yaptım 
5. Kitap hedefini tuttur 📙 yıl sonuna kadar tutacak, azimle okuyorum 
6. Resime daha çok zaman harca 💚 evet yaptım bir atölyeye gitmeye başladım
7. Oğlunla değişik bir aktivite yap 👦 daha vakit var neyse ki
8. Evde telefonu eline alma  ee sosyal medyayı bıraktık ya oldu da bitti işte 

Çok temel ihtiyaçlarımın listesi işte...
Yurtdışı tatili de çok sitiyorum ama onu listeye koymadım,onu yapmak sadece bana bağlı etkenlerden oluşmuyor...Ve avro olmuş 4 tele demek istiyorum. 

Evet avro olmuş 7, 15 yazıyorum buraya ve başka da bir şey demiyorum.


Peki 2019 için hedef ne olsa ne olsa...
Bunu biraz düşüneyim ben.

Baysss

Yorumlar