Bir garip analık

İçten içe bir yerlerde istiyor insan, bizim çocuk da 2 yaşında yüzme öğrensin, yok efendim 4 yaşında kemana başlasın...

Ama bir yanımda diyor ki yaa yazıktır günahtır çocuğu oradan oraya sürükleme. Zaten beraber zaman geçirebileceğiniz süre hafta içi günde 2.5 saat, hafta sonu da toplasan 20 saatçik bir şey- otur yani çocukla kendin bir şeyler yap gez toz, yat yuvarlan, sinemaya git...

Zaten bizim çocuk da nuh dedi peygamber demedi hiç bir teklifime yanaşmadı. Ne spor ne de müzik anlamında. Resmi zaten evde beraber yapıyoruz ayıptır söylemesi ve zaten resim de kursları kimse önermiyor.

Bir de tabi bu ekstra gidilen kursların aylık ücretlerini de öğrenince ohh dedim neyse çocuk istemiyor yırttık, vicdan da yapmamıza gerek yok.

Neyse ben artık tamam dedim bir daha sormuycam bak Ali Efe yüzme kursuna gitmiş gitmek ister misin, Sarp Can jimlastiğe başlamış gitmek ister misin, Nehir piyano çalıyo bak falan fişman.

İki hafta önce demez mi buz pateni ne güzel bir şey diye. Onca iç çekişmesine rağmen analık işte gene dayanmayıp hemen şutu gördüm ve dedim ki "Sen de denemek ister misin?" "Evet" dedi inanabiliyor musunuz "Eveeettt " dedi. Sanki evlilik teklifine "Evet" denmiş gibi....  Dedim tamam gider deneriz seninle.

Sonrası malum internetten en en en iyi kulübü buldum böyle bol birincilikli, aradım deneme dersine gittik ve artık bekle bizi ikili axeller, flying spinler....

Günümüz anaları gibi artık ben de çoçuğumun Ali Can'nın buz pateninde ilk günü, buz da nasıl da kayıyor tatlış oğlum postları atıp...Hepinizin en güzel yorumlarınızı bekliyorum....

Ya şu patenlerin ayaktaki duruşuna bir bakın ^.^
Ayy dur ben onu buz hokeyine yönlendireyim de ilerde Kanada'da burs falan kazanır gider belki de...

Sağlıcakla....



Yorumlar